دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

دانشکده داروسازی

emam
جهش تولید با مشارکت مردم
07 آبان 1404 سایت قدیم English
bg

 

کارشناس آموزش :خانم الهام غفوری

 

تلفن تماس:  32567175-026 (داخلی 133)
شماره مستقیم:  32562429-026

ایمیل:amoozeshdaroo.alborz@gmail.com



کارشناس آموزش : خانم حدیثه آقا محمد عارف


تلفن تماس:  32567175-026 (داخلی 133)
شماره مستقیم:  32562429-026
ایمیل:amoozeshdaroo.alborz@gmail.com

 

کارشناس آموزش : خانم سیما ضرغامی


تلفن تماس:  32567175-026 (داخلی 133)

شماره مستقیم:  32562429-026

ایمیل:amoozeshdaroo.alborz@gmail.com

ا

کارشناس آموزش : خانم ملاحت کمالی


تلفن تماس:  32567175-026 (داخلی126)
ایمیل:amoozeshdaroo.alborz@gmail.com

 

 

شرح وظایف واحد آموزش

  • نظارت بر حسن اجرای امور مربوط به صدور تأییدیه ها و دانشنامه ها و گواهی نامه های تحصیلی. 
  • برنامه ریزی درسی
  • نام نویسی و تشکیل پرونده
  • کنترل حضور و غیاب دانشجویان
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل
  • برگزاری جلسات شورای آموزشی
  • برگزاری جلسات شورای نقل و انتقال
  • ثبت لیست حق التدریس اساتید
  • انجام امور مربوط به صدور تأییدیه های مدرک تحصیلی برای مؤسسات و سازمانهای مختلف. 
  • نظارت و انجام امور مربوط به ثبت نام دانشجویان که از طریق مسابقات ورودی پذیرفته می شوند. 
  • کنترل فهرست دانش آموختگان ممتاز و شاگرد اول
  • انجام امور مربوط به اخذ معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول
  • اعلام وضعیت دانشجویانی که ترک تحصیل دارند و همچنین معرفی فارغ التحصیلان به اداره نظام وظیفه . 
  • ارسال برگ اخطاریه برای آن دسته از دانشجویان که میانگین نمرات آنان از حد نصاب مقرر در آئین نامه کمتر باشد
  • انجام امور مربوط به تغییر رشته دانشجویان تشکیل و نگهداری پرونده های تحصیلی، تهیه و تنظیم گزارشهای تحصیلی و تهیه و تنظیم لیست و ریز نمرات و سایر امور مربوط
  • همکاری و نظارت در اجرای صحیح اساسنامه ها، آئین نامه ها و مقررات آموزشی و برنامه های دانشکده ها و مؤسسات تابعه
  • 1404/06/06 - 09:06
  • - تعداد بازدید: 506
  • - تعداد بازدیدکننده: 506
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

معرفی سامانه 128 فواد (فوریت های اداری)

سامانه فواد ۱۲۸ چیست؟

فواد یک سری از مشکلات، اعتراضات و نارضایتی‌های شهروندان از نظام اداری را پیگیری می‌کند که اساساً شهروند را کلافه و عصبانی می‌کند و آنها را آزرده می‌سازد ولی تا الان امکان پیگیری و رسیدگی نداشته است.

سامانه فواد ۱۲۸ قصد دارد این موارد را به صورت آنی مورد رسیدگی قرار دهد. شعار فواد این است که می‌خواهیم این موارد و مسایل را تقریباً زیر ۵ ساعت از زمان وصول شکایت تا پیگیری و اطلاع به شهروند حل کند.

به‌جز ۲۰ الی ۲۵ درصد از شکایات که نیازمند پیگیری‌هایی از جنس ارائه سند یا مدرک معتبر است، سایر موارد که حدود ۸۰ درصد مواردی است که مردم را آزرده می‌سازد، ناظر بر نحوه، کیفیت و شکل ارائه خدمت است. موارد اخیر در فواد مورد رسیدگی و پیگیری قرار می‌گیرد.

 

 

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 343488
کلمات کلیدی
محبوبه  ابراهیمی (روابط عمومی)
خبرنگار

محبوبه ابراهیمی (روابط عمومی)

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: